زنگنه: پرونده کرسنت هنوز باز است/ روسیه مسئول پیگیری خط لوله صادرات گاز ایران به هند شد

وزیر نفت بر ضرورت حفاظت از تأسیسات این صنعت، در برابر سیل و نیز کمک به سیل‌زدگان تاکید کرد و گفت: خوزستان، قلب تپنده صنعت نفت است و هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه با ارسال نامه‌ای، از تمامی شرکت‌های تابع وزارت نفت به ویژه شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری، مهندسی و توسعه نفت و اروندان، خواست با همه توان در میدان باشند و امکانات موجود را برای کمک به مردم و مهار سیلاب در مناطق سیل‌زده، به ویژه استان خوزستان به کار گیرند.

وزیر نفت همچنین برای حفاظت از تأسیسات صنعت نفت و امدادرسانی به هموطنان و کاهش آسیب‌های سیل، اقدامات پیشگیرانه ای را یادآوری کرد و گفت: با توجه به تداوم جریان سیلاب‌ها، حفظ آمادگی شرکت‌های تابع وزارت نفت ضرورت دارد و در این راستا، مدیران مرتبط باید تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کنند.

بیشتر بخوانید:

روحانی: دولت با همه توان در خدمت سیل زدگان است

به گفته وی، آلام و آسیب هموطنان در مناطق سیل‌زده ایجاب می‌کند همه نیروها و تجهیزات صنعت نفت با هماهنگی کامل با ستاد فرماندهی مدیریت بحران، برای یاری رسانی و ارائه خدمات به مردم، حضوری فعال و همراه با سازماندهی مؤثر داشته باشند.

زنگنه همچنین اقدام شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری در پمپاژ آب از برخی مناطق سیل‌زده و تلاش شرکت ملی گاز در حفظ و تداوم جریان گاز رسانی بویژه در استان گلستان و سوخت رسانی به مناطق سیل زده را شایسته قدردانی دانست و ادامه تلاش این شرکت‌ها در همه مناطق بحران زده را خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس